Opinia użytkownika: Elżbieta_178
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Kończy mi się umowa na Neostradę. Od jakiegoś czasu nękają mnie telefony z różnych firm konkurencyjnych oferując swoje usługi i namawiając za zakup internetu gdzie indziej niż w TP SA. Oferty są i owszem bardzo atrakcyjne, ale wiem że należy się najpierw dobrze zastanowić, zrobić zestawienie opłat, porównać. W tym celu udałam się do salonu TP SA i Oranżu aby dowiedzieć się co TP SA ma mi do zaoferowania. W salonie nie było wielu klientów. Pani przy jednym ze stanowisk pomimo tego, że robiła jakieś inne rzeczy przyjęła mnie z uśmiechem. Po wyłuszczeniu jej swojego problemu z uśmiechem na ustach szczegółowo i obszernie przedstawiła mi ofertę TP SA co do możliwości przedłużenia umowy na Neostradę. na moją prośbę zrobiła mi na kartce papieru zestawienia kosztów w okresie promocyjnym oraz po tym czasie. Jednocześnie zwróciła mi uwagę, abym zanim podejmę ostateczną decyzję dobrze się zastanowiła nad ofertami innych firm. Pokazała mi jakie zalety swojej firmy, oraz zaczęła zadawać szereg pytań związanych z ofertą innych firm i jakie zagrożenia mogą kryć się na ponętną ceną internetu w innych firmach. Przyznam się, że poczułam się naprawdę dobrze obsłużonym klientem. Pomimo tego, że dalej nie podjęłam decyzji o przedłużeniu Neostrady w TP SA obsługa i obszerne wyjaśnienia Pani w salonie dały mi wiele do myślenia i zapewne pomimo tego, że inni operatorzy oferują np telefon i internet za całe dwa złote miesięcznie pozostanę przy TP SA. Nawet za pierwszym razem w salonie TP SA nie byłam tak dobrze obsłużona jak właśnie teraz. Oby jakość obsługi nie obniżyła się. Życzę tego pracownikom tego salonu.