Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Sklep obszerny, czysty, kolorowy. Asortyment poukładany kategoriami. Stoiska z zabawkami uporządkowane natomiast na tych z odzieżą często panuje chaos. Część ubranek leży na ziemi, inne nie są odkładane na swoje miejsce. Ekspedientki najwyraźniej nie nadążają z porządkowaniem. Śmiem twierdzić, że jest ich po prostu za mało. Tym bardziej, że gdy chciałam zadać pytanie dotyczące jednego z artykułów, nie mogłam znaleźć nikogo z obsługi. Ceny bardzo wysokie. Pani w kasie była dla mnie wyjątkowo nie miła. Zapytana o szczegóły jednej z promocji nie bardzo wiedziała, o co chodzi.. Kupiłam towary jednej marki na określoną kwotę, która upoważniała mnie do zniżki przy następnym zakupie. O kupon rabatowy musiałam się przy kasie upomnieć. Gdy padło pytanie z mojej strony, do kiedy ów kupon należy zrealizować, kasjerka z obrażoną miną sprawdziła datę jego ważności. Uważam, że pracownicy sklepu na pamięć powinni znać panujące w nim promocje, a jeśli z jakiś powodów tak nie jest, to wypadałoby przynajmniej uprzejmie i szybko dla klienta to sprawdzić. Smyk, jako wiodąca marka na rynku artykułów dziecięcych bez skrupułów zawyża ceny towarów, szkoda jednak, że nie jest w stanie odpowiednio wyszkolić swojego personelu.