Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Budynek PZU ładny przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem trudno znaleść miejsce do zaparkowania ze względu na małą ilość miejsc parkingowych w stosunku do ilości znajdujących się tu instytucji. W środku duża sala obsługi klientów, na której znajdują się w rzędzie biurka obok siebie, więc się jest mimochodem świadkiem spraw załatwianych przy biurkach obok, również osoby oczekujące w kolejce obserwują wszystkie biurka i pracowników. Kasa do wpłacania pieniędzy również ma postać zwykłego biurka nie odgrodzonego niczym od sasiednich stanowisk. Sprawa do załatwienia- rezygnacja z ubezpieczenia samochodu. Pani z obsługi jest miła, bez problemu przyjmuje wczesniej przygotowana rezygnację. Ma dużą podzielność uwagi ponieważ jednocześnie załatwia moją sprawę i rozmawia przez telefon. Na moją wyraźną prośbę otrzymuje kserokopię pisma z poświadczeniem wpływu. Pan przy biurku obok nie ma tyle szczęścia, kilkakrotnie tłumaczy Pani z obsługi, że chce wycofać ubezpieczenie, ponieważ zawiesił działalnośc,bez większego zrozumienia z jej strony. Dopiero po wezwaniu osoby o większym doswiadczeniu udaje mu się załatwić sprawę.