Opinia użytkownika: Iwona_388
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wybrałam się do oddziału PZU w Busku Zdroju w celu uzyskania informacji ma temat indywidualnego ubezpieczenia na życie. Placówka praktycznie nie posiada parkingu i trzeba zaparkować auto gdzieś na mieście a na miejsce dojść pieszo. Po wejściu do budynku dosyć szybko zorientowałam się gdzie jest informacja. Przy okienku powiedziałam o co mi chodzi, ale pani nie potrafiła mi udzielić żadnych informacji, powiedziała żebym usiadła i poczekała na kierownika, tak tez zrobiłam. W tym czasie nie widziałam innych interesantów więc pomyślałam że zaraz się wszystkiego dowiem. Niestety czekałam dosyć długo i zapytałam panią jak długo może jescze potrwać czas mojego oczekiwania, usłyszałam że kierownik jest zajęty i dokładnie nie wie kiedy mnie przyjmie, więc cierpliwie usiadłam i czekałam, po korytarzu co jakiś czas przechadzał się pan i albo rozmawiał przez telefon lub żartował z paniami siedzącymi w okienkach. Po chwili otworzyły się drzwi i ten sam pan poprosił mnie do środka. Na moje pytanie dostałam odpowiedź w pięć minut, wręczono mi broszurkę i na tym obsługa się skończyła. Miałam wrażenie że niepotrzebie zajmuje cenny czas pracowników PZU. Nie polecam.