Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: W miesiącu styczniu kupowałem u panów z Komputronika głośniki do kina domowego. Co do wyglądu całego sklepu oraz kompetencji pracowników nie mam zastrzeżeń. Co prawda można „uczepić” się wiedzy personelu, gdy chodzi o znajomość konkretnego tematu np. porównania jakości głośników kupowanych przeze mnie do innych w tym samym zakresie cenowym. Myślę jednak, że sprzedawca nie ma obowiązku posiadania obszernej wiedzy na temat wszystkich produktów, skoro w ofercie jest kilka tysięcy różnorodnych urządzeń. Kolejnym czynnikiem jest Organizacja, czas obsługi, cena czy oferta. Ogólnie rzecz ujmując, firma Komputronik posiada szeroki wachlarz wyboru (w ofercie brakuje jednak niektórych znanych firm produkujących chociażby głośniki komputerowe czy komputerowe karty dźwiękowe). Problemem szczególnym jest jednak częsty brak produktów w magazynie centralnym, w którym zaopatrują się poszczególne placówki z całego kraju, takie jak ta, którą odwiedziłem. Otóż głośników, które zamierzałem kupić, również brakowało w magazynie centralnym. Tak więc pan sprzedawca uznał, iż może wysłać zapytanie o termin dostawy do magazynu centralnego, jednak zrobi to jutro, jeżeli do niego zadzwonię. Na następny dzień zadzwoniłem, zapytanie ponoć wysłano a o szczegóły miałem dowiedzieć się dzwoniąc ponownie kilka godzin później. Telefonu już jednak nikt nie odebrał, a ja pozostałem na lodzie. Na szczęście następnego dnia na stronie komputronik.pl zauważyłem, że towar jest już dostępny, i znów musiałem wybrać się do placówki na piechotę by zamówić głośniki. Następnie czekałem dwa dni, aż dotrą do sklepu i wtedy mogłem je odebrać osobiście. Ogólnie oceniam placówkę na 3, nie mam poważnych zastrzeżeń. Mogę jeszcze dodać, iż głośniki kosztowały 499zł, przy czym w innych sklepach przy ich kupnie mógłbym zaoszczędzić nawet do 50 zł. W komputroniku kupowałem już zresztą kiedyś komputer i ceny poszczególnych komponentów również były zawyżone w porównaniu do konkurencji.