Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię w celu przedłużenia umowy o świadczenie usługi internetowej. Moja rozmówczyni sprawiała osoby kompetentnej. W skrócie poinformowałam ją w jakim celu dzwonię, pani poprosiła mnie o podanie danych osobistych osoby, na którą jest zarejestrowany telefon stacjonarny, a co za tym idzie podpisana umowa o świadczenie usługi internetowej. Pytania te miały na celu zweryfikowanie osoby, z którą rozmawiała. Test przeszłam pomyślnie. Pani przedstawiła mi warunki promocyjne i wytłumaczyła w sposób klarowny w jaki sposób przebiegnie proces przedłużenia umowy, jakiej wysokości faktury będę otrzymywała i i na jaki okres przedłużamy umowę. Cała rozmowa nie trwała dłużej jak 30 min. Pani była uprzejma i grzeczna, warunki dla stałych klientów atrakcyjne.