Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dojazd do hipermarketu utrudniony ze względu na duże ilości lodu na drodze, parking ogromny, ale w godzinach szczytu mozliwości zaparkowania maleją, trzeba się trochę naszukać. Sklep z ogromną ilością różnorodnych towarów, ceny dostępne w różnych przedziałach cenowych. Cenówki znajdujące się przy produktach czasami nieaktualne, zdarza się, że po odejściu od kasy dany towar kosztował więcej niż się spodziewałam. Pani zakładająca karty Stałego Klienta (ubrana w firmowy strój) miła, symaptyczna. Rzetelnie wytłumaczyła mi, jakie mogę mieć profity przy korzystaniu z karty.Rozmieszczenie produktów w hipermarkecie jest podobne jak w innych, intuicyjnie wiedziałam gdzie jakich produktów mam szukać. Na koniec niestety musiałam dugo czekać w kolejce do kasy, za dużo klientów, a za mało pracowników na kasach. Pani szybko zeskanowała wszystkie kody kreskowe, poprosiła o moją dopiero co wyrobioną Kartę Stałego Klienta. Płatności dokonałam gotówka, reszta wydana bezbłędnie.