Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Wybrałam się z mężem do kina na słynny Avatar. Film trwa ponad dwie godziny. Na 10 minut przed końcem filmu wszystko się wyłączyło. Zapaliły się światła. Czekaliśmy 20 minut po czym wybrałam sie do kierownika kina. Okazało się pani kierownik od momentu awarii rozmawiała z kimś prze telefon, ignorując tym samym klientów, któzy chcieli się dowiedzieć kiedy wznowią seans. Kiedy pani kierownik skończyła rozmowę telefoniczną okazało się że awaria dotyczy wszystkich seansów. Na moje pytanie czy zostaną nam zwrócone pieniądze za bilety ( 26 zł jeden bilet) pani kierownik odowiedziała że właśnie wznowiono seans i że powinnam wrócić na salę. Nie muszę chyba dodawać że wiele straciliśmy. Nastrój zniknął. Pozostał niesmak. Po tej wizycie trudno mi komuś polecić to kino.