Opinia użytkownika: Ewa_656
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: kończy mi się ubezpieczenie na samochód Axa - sprawdziłam w PZU dzwoniąc na infolinie. Zadowalające było to, że nie byłam zmuszona do wysłuchania reklam i przejścia przez bardzo długie menu. Szybko zostałam połączona z konsultantem. Rozmowa przebiegła sprawnie i konkretnie. Poprosiłam o przedstawienie oferty z autocasco i bez. Zostałam uprzedzona o kolejnych etapach rozmowy. Konsultant zawiódł mnie lekko pytając o wersję samochodu i przedstawiając kilka fachowych określeń. Ponieważ nie znam się zupełnie na tych sprawach poprosiłam o dookreślenie. Pan powiedział, że te wersje różnią się wyposażeniem (tego się domyśliłam oczywiście) i że jeśli powiem jakie mam to on określi wersję. Zażartowałam, wymieniając siedzenia, kierownicę i dopiero w odpowiedzi na to Pan zaczął wymieniać poduszki powietrzene, automatyczny zamek itd. W ten sposób ustaliliśmy wersję samochodu. Rozmowa nie była długa, sprawna i na koniec otrzymałam 2 oferty. Minusem jej jest to, że w Axa ubezpieczenie jest rozkładane na miesięczne składki / raty, a w PZU na 2. Przy pełnej kwocie ubezpieczenia w wysokości prawie 2 000 zł ma to znaczenie. Dodatkowa uwaga na "minus" - Pan dość niewyraźnie mówił, co nie było komfortowe. Poza tym ok. Dość sprawnie i konkrektnie.