Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Kilka dni temu (25.bm), przy okazji wizyty w oddziale Alior banku, poprosiłem bankiera o podanie daty i kwoty spłaty karty kredytowej. Na miejscu zanotowałem w notesie podane informacje. Dziś, w przededniu podanej mi w banku daty spłaty karty, sprawdziłem te dane (poprzez konto internetowe). Okazało się, że nie zgadza się data i kwota. Zatelefonowałem więc na infolinię banku żeby rozbieżność wyjaśnić. Dowiedziałem się, że termin spłaty przypada na dziś (a nie na następny dzień - jak podał mi bankier), a kwota spłaty jest niższa o kilkanaście złotych. Konkluzja: należałoby nagrywać rozmowę z bankierem w oddziale, tak jak to robią infolinie. Prawdopodobnie inaczej nie ma szans na wyjaśnienie przyczyn i ustalenie autora błędnych informacji.