Opinia użytkownika: Ewa_656
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: duże trudności w uzyskaniu pomocy na autostradzie A4 po zdarzeniu pęknięcia opony. Ubezpieczenie pozwalało mi na uzyskanie pomocy w zakresie wymiany koła. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam informację, że nie ma mnie w systemie i mogą przysłać samochód ale muszę za usługę zapłacić. Miałam przy sobie pośwadczenie zawarcia ubezpieczenia oraz dowód zapłaty, ale mimo tego twierdzono, że muszę zapłacić za usługę. Zaproponowano mi, abym "negocjowała z panem, który do mnie przyjedzie". W gotówca miałam przy sobie ok. 100 zł, a kierowca który miał przyjechać zaproponował mi, żebym po wymanie koła pojechała z nim do bankomatu w kierunku Opola (ok. 100 dodatkowych km) i później wróciła do domu. Finalnie po wielu telefonach do kierowcy, placówki Axa (była niedziela popołudniu, ja po wyjściu z dużego zagrożenia życia i zdrowia na środku autostrady) i rozmów z kierownikiem, wykonano usługę za kwotę jaką posiadałam - wskutek moich negocjacji z obiema stronami. Straciłam wiele czasu, impulsów telefonicznych. Na drugi dzień wykonałam ok. 7 telefonów do Axa czy jestem w systemie, na które to 4 potwierdziły, że tak - a 3, że nie. Zgłosiłam fakt do odpowiedniej komórki i poprawiono "jakiś błąd". Kwotę mi zwrócono po 2 dniach na konto bankowe.