Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Restauracja firmowa Ikea zlokalizowana jest w centrum Handlowym MATARNIA w Gdańsku. Dojazd oznakowany prawidłowo, parking duży i bezpłatny. Restauracja usytuowana na pierwszym piętrze sklepu, samoobsługowa. Tace, talerze, sztućce i naczynia czyste, posegregowane. Wybór dań duży, potrawy świeże i przygotowywane na bieżąco o czym świadczy duża rotacja klientów. Stosunek pracowników do klientów: obojętny, wykonują swoje czynności bez pozytywnego nastawienia na klienta. Płatność przy kasie przebiega sprawnie, stanowisko kasjerów wyposażone w monitory dotykowe dzięki czemu nie tworzą się kolejki. Sala restauracyjna duża, przestronna z odpowiednią ilością stolików. Ceny atrakcyjne w stosunku do ilości porcji i jakości serwowanych potraw. Wady: a) brak na stolikach serwetek papierowych oraz zestawu podstawowych przypraw: sól, pieprz itp., b) dostępne z automatu zimne napoje były bardzo rozcieńczone wodą: przy wyborze coli otrzymałem napój bezbarwny z lekką nutą smaku coli! c) zbyt mała liczba automatów do gorących napojów (kawa, herbata) - tworzy się długa kolejka klientów, d) brak informacji o wdrożonych, certyfikowanych systemach zapewnienia bezpieczeństwa żywności: HACCP, ISO 22000:2005 lub zarządzania jakością ISO 9001:2008, e) brak toalety w pobliżu restauracji f) brak bezpośredniego wyjścia z restauracji na zewnątrz budynku: trzeba przejść praktycznie cały sklep aby opuścić budynek!