Opinia użytkownika: Beti
Dotycząca firmy: UNIQA
Treść opinii: Mam wykupione Assistance razem z ubezpieczeniem Auto Casco w UNIQA TU SA, jednak do tej pory nie miałam okazji z tego skorzystać. Okazało się, ze jadąc kiedyś do znajomych na środku ulicy nagle zgasł mi samochód. Po kolejnych próbach odpalania zauważyłam, że coś nie tak jest z chłodnicą. Stojąc na środku ulicy włączyłam światła awaryjne i zadzwoniłam pod numer infolinii UNIQA, który podany był na polisie ubezpieczenia Auto Casco i Assistance. Pani z Call Center odebrała telefon, spisała wszystkie dane, po czym po ok 15 minutach rozmowy powiedziała, że niestety znajduję się za blisko miejsca zamieszkania(14km) i taka usługa mi nie przysługuje. Jedynie mogą mi pomóc odholować pojazd odpłatnie czyli 250 zł za lawetę. Podziękowałam uprzejmie Pani i zadzwoniłam po pomoc drogową i zapłaciłam 150 zł.