Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jakiś czas temu, jadąc służbowym samochodem miałam niewielką kolizję. Nie była ona na szczęście spowodowana moją winą. W kilka dni później poszłam do siedziby PZU, gdzie był ubezpieczony samochód sprawcy stłuczki. W punkcie informacji szybko się dowiedziałam, jaka jest procedura postępowania i gdzie się udać w pierwszej kolejności. Sala, do której zostałam skierowana była przestronna i klimatyzowana, co w środku upalnego lata jest niezwykle istotne. Czas oczekiwanie na moją kolej nie przekroczył 10 minut. Każdym klientem zajmowało się jednocześnie dwóch pracowników, co bardzo przyspieszało załatwianie formalności. Panowie, którzy mnie obsługiwali szybko się zorientowali, iż fachowe słownictwo motoryzacyjne jest mi zupełnie obce, więc w przystępny i obrazowy sposób wyjaśnili mi, co trzeba, zadając przy tym jasne, krótkie pytania. Podczas, gdy jeden z pracowników PZU prowadził ze mną rozmowę, drugi wprowadzał dane do komputera. Po zakończeniu procedur związanych z dokumentami jeden z panów udał się na parking, gdzie zostawiłam auto, w celu przeprowadzenia oględzin i wykonania fotografii dokumentacyjnej, drugi pracownik w tym czasie wyjaśniał mi, jakie dokumenty są potrzebne i gdzie należy je złożyć, aby otrzymać odszkodowanie za poniesione w wyniku kolizji straty. Cały mój pobyt w zakładzie ubezpieczeń trwał ok. 45 minut. Byłam naprawdę pod wielkim wrażeniem fachowej i szybkiej obsługi. Po dwóch tygodniach, od momentu złożenia przeze mnie całej dokumentacji, pieniądze z odszkodowania były na moim koncie.