Opinia użytkownika: Pawel_28
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zdażyła mi się stłuczka samochodu. Na szczęście posiadałem auto-casco.Przed przyjazdem do PZU wykonałem telefon do dilera firmy SEAT który poinstruował mnie co mam robić. Zalecił mi nie godzić się z wyceną szkody co uczyniłem. Samochód postanowiłem naprawić bezgotówkowo w serwisie. W placówce PZU tradycyjnie duża kolejka, aczkolwiek miła obsługa. Przed budynkiem dużo tzw. "naganiaczy" z warsztatów samochodowych. Panowie nie mogli zrozumieć, że nie chcę zarobić na stłuczce mojego samochodu i że postanowiłem naprawić auto w serwisie. Byli delikatnie powiedziawszy "upierdliwi". Uważam,iz taka firma jak PZU powinna coś z tym problemem zrobić. Po załatwieniu wszystkich formalności w tym nie wyrażeniu zgody na wycenę udałem się z samochodem do dilera, który zajął się już resztą.Wpacówce spędziłem ok 2 godzin co uważam za całkiem niedługi czas.