Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: WCHODZĄC DO BANKU PRACOWNIK POWINIEN OD RAZU ZWRÓCIĆ NA MNIE UWAGĘ - PRZYWITAĆ MNIE WZROKIEM. TEGO OCZYWIŚCIE NIE BYŁO. PO ZAPROSZENIU PRZEZ PRACOWNIKA BANKU DO STANOWISKA NIE BYŁO KONTAKTU WZROKOWEGO, NIE BYŁO TAKŻE PYTAŃ W CELU ROZPOZNANIA MOICH POTRZEB TYLKO KONKRETY. W TRAKCIE OBSŁUGIWANIA MNIE PRACOWNIK ROZMAWIAŁ PRZEZ TELEFON W SPRAWACH PRYWATNYCH - "CHODZIŁO O NAGRYWANIE FILMÓW". STRÓJ PRACOWNIKA ODPOWIADAŁ STANDARDOM PRZEWIDZIANYM W BANKU. PLACÓWKA BYŁA CZYSTA, ULOTKI BYŁY WE WSZYSTKICH WYZNACZONYCH MIEJSCACH, PLAKATY NA ŚCIANACH ODPOWIADAJĄCE AKTUALNYM PROMOCJOM. PO ZAKOŃCZENIU OBSŁUGI PRACOWNIK NIE WSTAŁ ŻEBY MNIE POŻEGNAĆ I TYLKO MRUCZĄC POD NOSEM POWIEDZIAŁ DO WIDZENIA.