Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOT
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi rejsu Amsterdam-Warszawa PLL LOT, nr lotu LO 0268. Pasażerów obsługiwały 2 stewardesy. Panie te podczas całego lotu począwszy od jakości komunikatu powitającego (szybki, niezrozumiały i niedbały) przez serwowanie posiłków, po pożegnanie pasażerów dawały do zrozumienia "kto tu rządzi" oraz że w dniu dzisiejszym nie są szczególnie szczęśliwe że muszą pracować. Przez 2 godz. lotu nie ujrzałam uśmiechu na ich twarzach, a otrzymując kanapkę czułam się jak intruz-klient w mięsnym lub barze mlecznym. Pasażerowi byli obsługiwani tak jakby byli złem koniecznym. Byłam również świadkiem jak jedna z Pań najdelikatniej mówiąc przywołała do porządku pasażera (niestety obcokrajowca), który pozwolił sobie stanąć w przejściu na trasie przejazdu wózka z napojami. Było mi bardzo wstyd i miałam ochotę zwrócić jej uwagę i przeprosić pasażera, który był zszokowany. Obsługa klienta ZERO! Uważam, że te panie powinny udać się na ponowne przeszkolenie, lub niestety stracić pracę. Drogi LOCie - klienci wybierają was, bo dobrze karmicie i jesteście bezpieczni, niestety w zakresie obsługi klienta jest jeszcze dużo do zrobienia.