Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: W tym dniu czekałam na przesyłkę telewizora zakupionego w sklepie internetowym. Do kuriera wyszłam do bramy - chciał, żebym mu tylko podpisała odbiór przesyłki i zabrała paczkę z samochodu, w którym zresztą panował spory bałagan -odmówiłam. Ku jego przerażeniu zaczęłam fotografować stan przesyłki aparatem w telefonie komórkowym. Paczka była w jednym miejsciu przedziurawiona , średnica ok. 2cm, a na ścianie bocznej miała wyrażne ślady wgłębień nie powodujących jednak przecięcia tektury. Ślady mogły świadczyć o niewłaściwym traktowaniu przesyłki prawidłowo oznakowanej czerwonym symbolem "ostrożnie szkło". Odmówiłam podpisania dokumentu i przyjęcia paczki na ulicy - kurier wniósł ją do domu. Nie miał czasu i dosyć się spieszył, więc tylko otwoprzyliśmy przesyłkę, bez jej wypakowywania. Stwierdziliśmy, że przebita w tekturze opakowania dziura znajduje się w miejscu wewnętrznego opakowania ze styropianu o grubości ok.10cm i nie powinna nieć wpływu na zawartość przesyłki. Niestety , z nieznanych przyczyn, być może nieodpowiedniego transportu, telewizor był jednak uszkodzony i musiałam reklamować drogą mailową, choć to kurier powinien znaleźć na napisanie takiego protokołu czas. Po zgłoszeniu reklamacji z załączonymi zdjęciami i jej uznaniu przez sprzedawcę uzyskałam zwrot pieniędzy.