Opinia użytkownika: Sebastian_223
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wchodząc do placówki banku, zauważyłem trzy panie i pana, każdy siedział przy swoim biurku. Pomieszczenie widać było zadbane, czyste, wszystko było poukładane: ulotki, papier na ksero, dokumenty na biurkach. Podszedłem do pana, który zajmował się obsługą klientów indywidualnych. Chciałem założyć kartę kredytową, niestety dowiedziałem się, że on nie obsługuje takich operacji, a pracownik którym się tym zajmuje wyszedł wcześniej do domu. Po chwili namysłu i skontaktowaniu się z koleżanką, która siedziała obok na stanowisku obsługującym małe przedsiębiorstwa, pan poinformował mnie, że razem spróbują złożyć wniosek. Po otrzymaniu ode mnie informacji, pan stwierdził, że musi zadzwonić do tego kolegi, który się tym zajmuje na co dzień. Po informacjach otrzymanych przez telefon, niestety cała procedurę rozpoczęliśmy od nowa, tym razem już na gotowej umowie. Po przeczytaniu umowy i podpisaniu, zacząłem się wypytywać o jej warunkach, które były nie jasno określone. Niestety pan nic nie wiedział. Jedynie co udało mi się od niego dowiedzieć, to że wniosek będzie jutro wprowadzony do systemu i jutro telefonicznie otrzymam odpowiedź. Pan obsługujący mnie miał ok. 28 lat, krótkie ciemne włosy obcięte na tzw. "jeża", ubrany w garnitur i koszulę. Obsługując mnie, robił to z brakiem jakiegokolwiek zainteresowania: bujał się na fotelu, rozmawiał z koleżanką obok. Po oddaniu wszystkich dokumentów wstałem, powiedziałem Do Widzenia, słysząc odpowiedź wyszedłem.