Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jest to co prawda opinia zasłyszana, ale znam kolegę dość dobrze i raczej historii swojej nie zmyślił ani nie "upiększył". Pojechał zareklamować zepsutą kuchenkę mikrofalową - sprzęt został przyjęty. Po ponad miesiącu kolega pojechał do sklepu dowiedzieć się co stało się z kuchenką, jednak obsługujący go pan stwierdził że wszystko jest w porządku i sprzęt może być naprawiany nawet 2 miesiące wykazując tym samym kompletny brak wiedzy na temat praw konsumenta , kazał koledze sprawdzić warunki gwarancji na karcie gwarancyjnej (która wraz ze sprzętem pojechała do serwisu) :) Z opowiedzianej historii wynikało iż obsługa ta trwała blisko godzinę, ekspedient nie tylko nie znał się przepisach i prawach konsumenta ale także nieporadnie miotał się za ladą jakby do końca nie widział co robi, nie wspominając już o aparycji. W kącikach ust miał białe trójkąciki zaschniętej śliny jakby biegał parę godzin w upalny dzień i zaschło mu w ustach.