Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Podczas robienia zakupów na kolację wraz z żoną zauważyliśmy na półce w chłodni ostatnią paczkę krojonego salami, zainteresowani towarem przeczytaliśmy dane z etykiety i wtedy rzuciła się nam w oczy data przydatności do spożycia. Ze względu na czas jaki upłynął od tego zdarzenia nie jesteśmy w stanie podać konkretnie ale było dobre parę dni po upływie daty ważności. Zwróciliśmy uwagę pani która w tym dziale sprawdzała czytnikiem zgodność cen z kodami, iż wędlina jest przeterminowana. Pani stwierdziła iż się tym zajmie i wzięła produkt. Po ok. 15 min znów przechodziliśmy obok tego działu - ku naszemu zdziwieniu pani już tam nie było natomiast salami LEŻAŁO na tym samym miejscu w którym znaleźliśmy je za pierwszym razem. Dość poważnie podirytowany tą sytuacją udałem się do działu obsługi klienta gdzie opisałem całą sprawę. Pani z obsługi pofatygowała się ze mną po w/w wędlinę, a my z żoną dość poważnie zniesmaczeni udaliśmy się czym prędzej do kasy, by jak najszybciej opuścić sklep w którym sprzedaje się przeterminowaną żywność. Od tego czasu omijamy tą sieć hipermarketów z daleka.