Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po otrzymaniu faktury za usługi telekomunikacyjne od operatora chciałem wyjaśnić przyczynę wysokości kwoty do zapłaty. Pracownik infolinii dokładnie wyjaśnił mi skąd taka wysokość faktury. Używał przy tym prostego języka, posługiwał się przy tym informacjami zawartymi w cenniku. Zapytał, czy korzystam z internetu, by następnie wskazać mi ścieżkę na stronie internetowej, gdzie znajdę wszystkie wiadomości związane z tym rachunkiem. Zaproponował także, by rozłożyć należną kwotę z faktury na raty(z rozmowy wynikało, że nie będę w stanie zapłacić tej kwoty jednorazowo). Wykazał się zrozumieniem mojej sytuacji, zaproponował kilka rozwiązań problemu jednak ostateczną decyzję pozostawił mnie. Jedynym mankamentem obsługi było długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem.