Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: WYPOSAZENIE SAMEGO BIURA ROBI WRAZENIE NA KLIENCIE, ALE NIESTETY SAMA OBSŁUGA PRZEZ URZEDNIKÓW RAZI NA DZIENDOBRY ,KLIENCI SA TRAKTOWANI JAKO ZŁO KONIECZNE MAŁO TEGO WYPŁATY Z POLISY AC SA NIE ADEKWATNE DO CEN CZESCI KTORE SIE WYMIENIA NP.REFLEKTOR TYLNI W OPLU KOSZTUJE 500 ZŁ A PZU WYLICZYŁO 180 ZŁ MOTYWUJAC ZE W LAMPIE MA SOBIE WYNIENIC TYLKO OBUDOWE.DZIWIE SIE ZE OSOBY PRACUJACE W PZU NIE WIEDZA ZE TAM JEST REFLEKTOR HERMETYCZNIE KLEJONY MAM WRAZENIE ZE SA TO OSOBY KTORE PRZESIEDZA 8 GODZ I NAJLEPIEJ ZEBY KLIENT IM NIE PRZESZKADZAŁ