Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jan_3

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: W otrzymanej ulotce banku BZ WBK, zainteresowała mnie oferta konta: "Aktywni 50+". Telefonuję na infolinię. Już po drugim dzwonku słyszę miły głos konsultantki. Proszę o informacje o koncie "Aktywni +". Interesują mnie zwłaszcza opłaty za prowadzenie konta i warunki ubezpieczenia "Medical Assistance". Konsultantka odpowiada wyczerpująco na wszystkie pytania. Kolejny temat z ulotki to wybrane apteki udzielające rabatów na leki. Gdy pytam o wrocławskie adresy aptek "Dbam o zdrowie" konsultantka podaje kilkanaście. Niestety odległych od mojego mieszkania we Wrocławiu. Kolejne pytanie dotyczy wykazu leków w tych aptekach - wg ulotki - sprzedawanych z rabatem 5%. Tu jest problem. Pani K. zapytuje czy może oddzwonić, gdyż musi zasięgnąć informacji. Zgadzam się. Za kilka minut mam telefon od konsultantki. Niestety listę leków objętych rabatem (bez recepty) ustalają apteki i na miejscu i jedynie tam mogę uzyskać takie informacje. Szkoda,że bank nie wyposażył pracowników call center w takie informacje, przynajmniej w zakresie grup leków. Ponadto rabat na leki można uzyskać wg ulotki tylko w: "wybranych aptekach Dbam o zdrowie" co ogranicza dostęp do promocji. A przecież oferta jest adresowana do starszych ludzi. Wypadałoby zadbać o jak największą dostępność.