Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Trudności w komunikacji z obsługą danego działu: 1. Trudności ze znalezieniem obsługi odpowiedzialnej za dane stoisko; a) Konieczność wypytywania przypadkowo napotkanych pracowników o osobę odpowiedzialną za dany dział; b) Bardzo długi czas oczekiwania (kilkanaście minut) do chwili pojawienia się zawiadomionej już osoby, odpowiedzialnej za dany dział; 2. Trudności z uzyskaniem informacji o poszukiwanym towarze; a) Osoba reprezentująca dany dział (odpowiedzialna za dany dział) stwierdza zazwyczaj, że jest zatrudniona w dziale od niedawna i dlatego jeszcze nie orientuje się w nim dobrze; b) Powyższe tłumaczenie wystarcza jej do zaniechania poszukiwania wybranego artykułu; c) Jeśli już podejmuje poszukiwanie, przebiega ono równie niezbornie, jak w przypadku samodzielnego poszukiwania towaru przez klienta; d) Po odnalezieniu pożądanego artykułu, osoba reprezentująca dział, nie jest w stanie udzielić podstawowych informacji dotyczących wybranego artykułu. 3. Wrażenia ogólne z kontaktu z osobą odpowiedzialną za dział; a) Zazwyczaj grzeczne próby pozbycia się „natrętnego klienta” poprzez akcentowanie własnej bezradności wynikającej jakoby z ogólnego bałaganu panującego w dziale.