Opinia użytkownika: Wojciech_325
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Udałem się ostatnio do Empiku, po płytę. Wybrałem sklep na ulicy F. Ratajczaka, ponieważ akurat było mi po drodze. Po wejściu do salonu przywitał mnie ochroniarz, co wzbudziło we mnie dość pozytywne odczucie, ponieważ nie spotkałem się jeszcze nigdy z podobną sytuacją w innym sklepie. Gdy znalazłem się w środku i odszukałem dział muzyczny wziąłem się za rozglądanie się za pożądaną przeze mnie płytą. Muszę przyznać, że nie było to zadanie łatwe, gdyż jak wiadomo Empik nie słynie z porządku na półkach. Muzyka jest moim zdaniem dość słabo posegregowana, np. zauważyłem wówczas kompakt AC/DC stojący obok najnowszego albumu Lady GaGi. Poza tym płyty umieszczane są w taki sposób, że jedna stoi za drugą i w ten sposób zakrywa jej okładkę, a bardzo często zdarza się tak, że w jednym rzędzie ułożeni są zupełnie inni wykonawcy, co jest strasznym utrudnieniem. Po kilkuminutowym przeglądaniu pozycji, poddałem się i postanowiłem zapytać obsługę. Ponieważ był wówczas duży ruch, ustawiłem się w kolejce. Przede mną obsługiwany był bardzo nieprzyjemny klient, który pretensjonalnie odnosił się do pracowników działu muzycznego. Mimo to został obsłużony profesjonalnie i bez zastrzeżeń. Gdy zapytałem, o to co mnie interesowało, sympatyczna pani sprawnie odszukała płytę (trwało to jakieś 30 sekund). W kasie także zostałem obsłużony bardzo sprawnie i profesjonalnie. Otrzymałem paragon, na którym wszystkie dane się zgadzały. Wszyscy pracownicy ubrani byli i firmowe T-Shirty, wyglądali czysto i schludnie. Wadą, jeśli chodzi o czystość mogło być jedynie błoto na podłodze, ale nie ma co się dziwić, ponieważ sypał wtedy śnieg.