Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Ze względu na "pęknięcie" butów zimowych, zmuszony byłem udać się do sklepu aby zakupić nowe. Po wejściu do salonu zostałem przywitany przez pracownicę sklepu. Ze względu na mały już wybór obuwia zimowego, pełny asortyment znajdował się blisko wejścia. Po kilku minutach pomoc zaoferowała mi pracownica. Po poinformowaniu czego poszukuję, pracownica zaoferowała 2 rodzaje, z których powinienem być zadowolony. Po wybraniu jedengo modelu, pracownica zaprosiła mnie do kasy. Przy kasie zostałem przywitany przez kasjerkę. Podczas finalizowaniu zakupu, pracownica zaproponowała sprzedaż środka konserwujacego a także wyjaśniła jak należy buty zakonserwować. Po zakończeniu transkacji kasjerka podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie. Podczas rozmowy z obsługą, pracownice starały się patrzeć klientowi w oczy a także uśmiechały się do niego. Widać chęć udzielenia pomocy klientowi.