Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W dniu 21.01.2009 r. udałem się do oddziału Alior Bank wraz z żoną w celu złożenia przez nią wniosku o kartę samochodową natomiast ja chciałem złożyć reklamację dotyczącą braku cash back należącego się posiadaczowi tej karty tankującemu na stacjach paliw. Zaraz po wejściu przywitał nas pan ,który po dowiedzeniu się w jakiej sprawach przyszliśmy zaprowadził żonę do jednego stanowiska natomiast mnie poprosił do oddzielnego stanowiska. Ogólnie w oddziale dość miło i co się bardzo rzucało w oczy każde stanowisko oddzielone od drugiego szybami dzięki czemu klient nie musi się obawiać innych klientów jak również ma się wrażenie, że jest się w danym momencie jedynym i najważniejszym klientem. Podczas całej wizyty tzn w czasie załatwiania swojej sprawy jak i w czasie załatwiania przez żonę karty kredytowej (chciała abym w tym uczestniczył) odniosłem wrażenie o dość dobrej wiedzy na te tematy obsługujących nas pracowników jak również dało się odczuć ich uprzejmość w stosunku do nas. Wizyta w banku przebiegła dość sprawnie, milo i szybko. Jedynym mankamentem tej wizyty jest to, iż w sprawie mojej reklamacji miał się ze mną ktoś skontaktować i do dziś tego nie uczynił. Być może jeszcze nic nie wiadomo ale myślę ,że jeśli problem jest od połowy listopada to chyba należy go już dość szybko wyjaśnić, tym bardziej,że w sprawie zarobków żony zdążono już obdzwonić jej zakład pracy pomimo,że zawiozła zaświadczenie i miała przyznany już limit kredytowy. Po za tym szczegółem z wizyty w oddziale wyszliśmy zadowoleni i z chęcią tam jutro wrócimy w celu podpisania przez żonę końcowej umowy.