Opinia użytkownika: Jacek_264
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do banku wybrałem się w celu założenia nowego konta, przez dłuższy czas nie przychodziłem do tamtej placówki jednak zawsze miałem dobre doświadczenia. Tego dnia, mimo małej ilości klientów musiałem czekać aż 7minut aby ktokolwiek do mnie podszedł. Nie było kolejki, pracownicy banku również nie wydawali się być bardzo zajęci. Sama kierowniczka placówki mijała mnie dwa razy nie pytając się o nic ani nie udzielając mi żadnej pomocy. W końcu kierowniczka zapytała w czym może mi pomóc, powiedziałem że chciałbym otworzyć konto oszczędzające. Odpowiedziała, żebym poczekał i ktoś się mną zajmie. Po minucie zaczął mnie obsługiwać kasjer. Wydało mi się trochę dziwne, że otwierałem nowe konto w kasie banku jednak nie sprzeciwiałem się. Cały proces otwierania konta przebiegł sprawnie, pan był miły i udzielił mi odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Jednak czas oczekiwania i ogólne niezainteresowanie się mną nie było przyjemne.