Opinia użytkownika: Daria_104
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wchodząc do placówki dokładnie wiedziałam gdzie się udać ponieważ chodziło mi o wypłatę świadczenia, są oznakowania na stanowiskach czym dany pracownik się zajmuje. Miła obsługa. Zgłaszałam ciężką chorobę znajomej i okazało się że nie mamy wszystkich dokumentów. Pani która nas obsługiwała wzięła wszystkie dokumenty i umówiła się z z nami następnego dnia, żeby dopełnić wszystkich formalności. Po rozmowie z pracownikiem podpowiedział nam co jeszcze nam się należy z danej polisy i jakie są potrzebne dokumenty. Zajęło to niecałe 20 minut. Pracownicy mają identyfikatory, bardzo fajnie bo wiemy do kogo później się zgłosić. Miejsce obsługi obskurne! Jak na taką firmę powinny być jakieś standardy placówki. Pracownicy na biurkach mają tony dokumentów co moim zdaniem uniemożliwia kontakt z klientem.