Opinia użytkownika: Mariusz_380
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja ocena dotyczy obsługi Klientów Polbanku na infolinii +48 22 3 822 100. W dniu dzisiejszym zainteresowała mnie oferta banku: " Jak łatwo przenieść kartę z innego banku?". Czytając zalety przeniesienia kart do Polbanku postanowiłem zadzwonić by dopytać o szczegóły jak można taką kartę uzyskać, jakich formalności musze dopełnić. Telefon na infolinię, zgłasza się bardzo miły Pan, przedstwawiam temat w jakiej sprawie dzwonię. Na wstępie miły z pozoru pan informuje mnie że posiadam jakieś stare i nieaktualne informacje na ten temat. Oczekiwałem zupełnie innej reakcji i informacji, skoro oferta jest już od ponad 6 miesięcy nieaktualna. Poprosiłem zatem by pan sprawdził ofertę na stronie internetowej. Odpowiedź, jaka padła była nastepującej treści: " na stronie wszystko powinno być aktualne", pewnie doszukałem się starych archiwalnych danych. W takiej sytuacji liczyłem na małe wyjaśnienie dlaczego strona internetowa mówi co innego i na infolinii jest zupełnie co innego. Grzeczny Pan odpowiada: "ja pracuję w obsłudze Klientów przez telefon i wiem jaką ofertę ma Bank. Mogę Panu zaproponować promocje jaką ma teraz". Pojawia sie pytanie czy oferta banku jest tak nieaktualna na stronie www czy priorytety sprzedażowe biorą górę nad wszystkim.