Opinia użytkownika: Katarzyna_1581
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: O godz. 10:20 weszłam do sklepu House. W drzwiach przywitał mnie Pan(sprzedawca) zajmował się układaniem odzieży, kompletowaniem i rozwieszaniem w odpowiednie miejsca w sklepie. Weszłam po konkretny sweterek "z bąblami"3/4. Zapytałam sprzedawce (młody ok. 20-22lat, ciemne włosy, nie miał plakietki z imieniem) czy są jeszcze takie swetry tylko w kolorze brązowym (kakaowym), Pan się uśmiechnął i powiedział że są przy kasie na wieszaku, zaprowadził mnie, jednak nie było mojego rozmiaru, niezwłocznie poszedł poszukać na zaplecze sklepu. W tym czasie ja zainteresowałam się kolejnym swetrem . Otrzymałam sweter "z bąblami"po ok.5min oczekiwań w odpowiednim rozmiarze. Niestety drugiego sweter nie było był ale w kolorze który mi nie odpowiadał, sprzedawca zaproponował mi wizytę w innym sklepie house w Blue City w Wa-wie.W sklepie grała zbyt głośno muzyka, było tylko dwoje sprzedawców z czego jeden z nich mnie obsługiwał również przy kasie i na sklepie. Podziękował za wizytę, zaprosił ponownie. Byłam zadowolona z obsługi mimo, że nie kupiłam wszystkiego.