Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Udałem się do Lidla, aby kupić gorzkie czekolady. Bardzo mile się zaskoczyłem, gdy zobaczyłem parking przed sklepem. Był on w całości idealnie odśnieżony. Wyglądał jak w okresie lata. Na minus natomiast zasługuje fakt, że przed sklepem stał przepełniony kosz. Był tak pełny, że na wysokość 50 cm wystawały z niego kartony. Po wejściu do sklepu kolejne zaskoczenie, podłoga bez najmniejszych śladów błota. Zapewne to efekt działań na parkingu. Tutaj należy pochwalić personel, bo porządnie odśnieżony parking, przełożył się na czystość sklepu wewnątrz. Mijałem stoisko z warzywami i owocami. Wszystkie produkty miały promocyjne ceny. Skusiłem się i kupiłem kilka bananów. Gdy brałem czekoladę z półki, obok było stoisko z akcesoriami samochodowymi. Widziałem na nim pozostawioną przez kogoś pakowaną szynkę. To znak, że nie często personel dogląda ekspozycji towarów. Podczas mojej wizyty w sklepie było dużo ludzi. Czynna była jedna kasa. Gdy szedłem do niej, została otwarta druga. Mimo to dalej była kolejka. Po chwili czekania otwarta została trzecia kasa. Tutaj duży plus, bo kolejki rozładowały się. Stanowisko kasowe były czyste. Kasjerka przywitała mnie słowami „dzień dobry”. Niestety nie pożegnała się ze mną.