Opinia użytkownika: szafirek
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Urząd pocztowy, o który mowa jest dość mały, ale są tam 4 okienka, kiedy weszłam czynne było tylko jedno przy którym stała starsza pani. Obsługująca ją urzędniczka wyglądała na bardzo niezadowoloną. W kolejce stało 6 osób dopiero po kilku minutach zostały otworzone dwa inne okienka. Ludzie cały czas dochodzili, a starsza kobieta informowała, by nie ustawiać się za nią bo jeszcze trochę potrwa zanim jej sprawa będzie wyjaśniona. Rzeczywiście kiedy wychodziłam po ok 10 min ta pani jeszcze stała. O ile nie można mieć do niej pretensji, że przyszła coś załatwić, to już zachowanie urzędniczek pozostawia wiele do życzenia. Szeptały między sobą, że "przyszła i czas zajmuje" itp. Uważam, że nie powinny wyrażać swoich negatywnych opinii o kliencie przy sali pełnej ludzi myśląc, że ich nikt nie słyszy. Wyobrażam sobie jak musiała się czuć ta kobieta! Pomimo tego, że pani która mnie obsługiwała robiła to sprawnie i szybko, kolejka do drugiego okienka także się sprawnie przesuwała, to jednak zachowanie urzędniczek (komentarze pod adresem klientki) były co najmniej niestosowne. Niezależnie jak skomplikowana była sprawa owej klientki zadaniem urzędniczki było jej wyjaśnienie, w taki sposób by inni klienci nie odczuli, że sobie z czymś nie radzi, a klient z problemem jest traktowany jak intruz i staje się powodem do narzekań całego urzędu.