Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Humanic

Treść opinii: witam Sklep w którym zamierzałem kupić obuwie nazywa się Humanic. To co zastałem w tym sklepie to jedenwielki rozgardiasz. Buty które upatrzyłem były w wielu rozmiarach a że nosze numer 40(przyznam że to nietypowy rozmiar zbyt mały jak na mężczyzne) ięc zapytałem ekspedientki czy taki jest bo nie zauważyłem. Ekspedientka nie dość że sie nie miło odezwała to na dodatek udolnie poszukiwała. Gdy znalazła podeszła do mnie i powiedziała cytuję "jak Pan nosi taki rozmiar todo Smyka zapraszam tam sprzedają dziecnne rozmiary". Zatkało mnie przyznam. Jeszcze w żadnym sklepie mi nic takiego nie powiedziano ale cóż przyjąłem to z pokorą i potraktowałem jako żart. Niesmaczny żart. zapłaciłem za te buty 219złotych. Po 5 dniach noszenia buty sie rozkleiły. Postanowiłem wziąć paragon i te buty i odnieść do sklepu zpowrotem. Wiem że 219 złotych to nie dużo ale dla mnie to był wydatekjednej czwartej pensji. Poszedłem do kasy i przedstawiłem sytuację że buty sie po prostu rozkleiły nie wiedzieć czemu. Ani jedna kropla deszczu nie spadła bo była przez te dni piekna słoneczna pogoda. Pani mi mówi i przedstawia że jedynym wyjściem to reklamacja. Zapytałem ile to potrwa a ona mi na to że od dwóch tygodni do miesiąca. Nie przystałem na coś takiego. Pieniądze przeznaczone na buty poszły i na dodatek zostaje bez butów przez miesiąc. Przedstawiłem Pani moje zdanie że nie wyjde z tego sklepu dopóki mi nie oddadzą pieniędzy za te buty. Pani zaczęła na mnie krzyczeć co ja sobie myśle i wogóle. Nie chciałem z nią gadać. Poprosiłem od razu kierownika sklepu. Po około 5 minutach Pani kierownik się zjawiła. Odpowiedziała to samo co ekspedientka czyli że reklamacja. Ja obstawałem przy swoim zdaniu. Po pół godzinie jak już klienci zaczęli odkładać produkty na regały bo stwierdzili że taka obsługa że aż nie miło i że tak wadliwego produktu nie będą kupowali powychodzili ze sklepu. Na moje szczęście oprócz mnie była jszcze jedna klientka która zakupiła damską torebkę i po dwóch dniach rozpadły jej sie paski id tej torebki dawało na plus że wygram z nie miłą obsługą i odzyskam piueniądze za towar którego już w ręku nie miałem. Po 30 minutach Pani kierownik rozpatrzyła reklamację na miejscu i powiedziała że mam rację. Oddadzą mi pieniądze bo wolą oddać niż stracić tyle klientów. Pani kierownik przy odawaniu jeszcze prosiła mnie o pełny aktualny adres który nie był jej do niczego potrzebny i nawet o telefon komórkowy. Obsługa zero kompletne. Przecież przy zakupie tych butów nikt mnie nie pytał o adres ani telefon tylko poprosili pieniądze za towar. Troche nie miło ale takich sytuacji jest mnóstwo w życiu codziennym.