Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Witam Chciałam podzielić się moimi spostrzeżeniami dotyczącymi obsługi w sklepie Neonet w Ełku. W ubiegłym miesiącu kupiłam w w/w sklepie lodówkę, wszystko byłoby ok gdyby nie ilość czasu jaką musiałam tam spędzić. Ponad 30 minut czekałam aż ktoś zechce do mnie podejść. Pracują tam dwie osoby, a sklep jest całkiem spory, oprócz mnie było tam jeszcze 3 klientów w tym jeden obsługiwany, a drugi sprzedawca był chyba na zapleczu. Spacerowałam sobie i w zniecierpliwieniu czekałam aż ktoś do mnie podejdzie, tym bardziej że sama wyszłam z pracy i nie miałam czasu. Podczas mojego pobytu w tym sklepie weszło jeszcze kilku klientów, ale nie doczekawszy się obsługi wyszli. Kiedy doczekałam się doradcy już było lepiej, nie mogę się przyczepić do wiedzy sprzedażowej, widać było że ta osoba pracuje już jakiś czas i zna się na tym. Chociaż miałam wrażenie że nie chciał mi poświęcać zbyt dużo czasu, miał "szczęście" że ja byłam zdecydowana na dany produkt, w końcu postanowiłam sama coś wybrać, bo potrzebowałam tej lodówki i musiałam wracać do pracy.