Opinia użytkownika: Łukasz_193
Dotycząca firmy: TurboJulita
Treść opinii: We wrześniu w firmie Turbojulita regenerowałem turbosprężarkę. Po 3 miesiącach miałem zastrzeżenia co do jej pracy, postanowiłem skorzystać z gwarancji, której mi udzielono. Zadzwoniłem do biura i umówiłem się na diagnostykę. Pani po drugiej strony była bardzo niemiła, odczułem wrażenie że wielce ją skrzywdziłem że miałem czelność zadzwonić, na proste pytanie ile potrwa sprawdzenie powiedziała mi że od 8 do 18, czyli tyle ile zakład jest otwarty. Przyjechałem 5 stycznia, tak jak byłem umuwiony, po wejściu do biura, nikt mnie nie zauważył, nikt się mną nie zainteresował. Po prau minutach jakaś reakcja dopiero. Podszedłem do mechanika z samochodem, on organoleptycznie stwierdził że wszystko jest ok, zafundował mi jeszcze wjazd na podnośnik i stwierdził że wszystko jest ok. Po tym co mnie spotkało mam pare ale. Po pierwsze miejsce, rozumiem że to jest warsztat mechaniki, ale mimo wszystko powinien jakoś wyglądać, przynajmniej miejsce przyjęcia petentów. Wyciągnięcie turbiny to dosyć skomplikowany zabieg często wymagający wymontowanie silnika ( tak jest w hdi). Firma ta nawet nie ma garażu, gdzie miałby wjechać samochód, wniosek z tego taki że najwidoczniej zamierzają zbywać petentów. Turbojulita posiada podnośnik pod zadaszeniem, jest to umieszczony w sposób utrudniający wjechanie i wyjechanie. Trochę szkoda że w tym oddziale dokonują jedynie spraw reklamacyjnych, bo obsługa i podejście do klienta jest na tyle żenujące, że żałuje że wykonałem regenerację w Turbojulicie. Generalnie odradzam, nie ma absolutnie niczego co by dawało podstawę by chcieć korzystać z ich usług.