Opinia użytkownika: Łukasz_193
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Obserwacja dotyczy hipermarketu Tesco w centrym handlowym Magnolia we Wrocławiu. Jestem stałym klientem tego sklepu. Co do oferty widzę nieuczciwe praktyki, na przykład przed sezonem zimowym opony do mojego samochodu kosztowały 269 zł/ sztuka. Po jakimś czasie na te opony byłą promocja i kosztowały już 319 zł/ sztukę. Takie same podejście jest z napojami z grupy Pepsi. Pepsi w dwupaku kosztuję więcej niż 2 pojedyncze butelki (mowa o 2 litrowych). Lipton IceTea - 2 butelki w cenie jednej (cena 4.89), następnego dnia jedna butelka za 5.19. Jestem pewien że takich sytuacji jest więcej wspomniałem jedynie o tych, co do których mam pewność. Kolejny minus tego sklepu to jakość wypieku z miejscowej piekarni, niestety pieczywo nie nadaję się do jedzenia, mam porównanie z Tesco z Łodzi gdzie pieczywo było znacznie lepsze. Nie podoba mi się także wyposażenie działu z akcesoriami do samochodu, produkty są niskiej jakości i drogie (przykład żaróki h7 firmy HUD - drogie i krótko działąjące, brak wycieraczek samochodowych o długości ponad 60 cm) Na minus zasługuje także dział wędliny i sery, nie zachęcają do zakupu. Minusem jest także obsługa kasowa, przygotowanych jest z 30 stanowisk kasowych z czego czynnych jest nie więcej niż 10. Kolejki są nieuniknione. Tesco uruchomiło także program Club Card, pomysł jest dobry, nie rozumiem jednak dlaczego Tesco zdecydowało się na wysłanie bonów za punkty pocztą. Do dziś nie otrzymałem bonów za pierwszy kwartał. Jedyny plus tego sklepu to dział warzywa i owoce, jest to chyba najmocniejsza strona Tesco na tle innych marketów