Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Korzystałam z usług tej firmy kurierskiej, ponieważ jest to jeden ze sposobów do podpisania aneksu do umowy w Erze. Kurier przyjeżdża na podany adres. Jestem osobą pracującą, więc w domu najwcześniej mogę być przed godziną 17. Żeby nie robić problemów chciałam umówić się bezpośrednio z kurierem na dokładną godzinę odbioru przesyłki (konsultant Ery powiedział, że firma kurierska jest elastyczna, co do godzin). Postanowiłam zadzwonić do centrali w Poznaniu. Po wykręceniu numeru zgłasza się sekretarka, sugeruje wybranie numeru wewnętrznego bądź czekanie na zgłoszenie się pracownika. Tak też czekałam aż połączenie się rozłączyło. Po ponownym wybraniu numeru- taka sama sytuacja. Kiedy w końcu udało mi się dodzwonić, po podaniu numeru przesyłki otrzymałam numer do kuriera. Skontaktowanie się z Panem kurierem wcale nie było łatwiejsze- albo nie odbierałam, albo było zajęte. Kiedy po kilku próbach udało mi się dodzwonić umówiłam się na kolejny dzień „po godzinie 16.30”. Prosto z pracy pojechałam do domu i tak czekałam prawie do 20, w międzyczasie bezskutecznie próbowałam dodzwonić się do Pana Kuriera, żeby dowiedzieć się, o której godzinie mogę się go spodziewać. Ciężko cokolwiek zarzucić kurierowi, w końcu 20 jest „po 16.30”. Strona internetowa wygląda dobrze, łatwo się po niej poruszać. Paczkę można namierzyć poprzez wpisanie numeru. Wszystko działa bez zastrzeżeń.