Opinia użytkownika: Kamila_4
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: W serwisie Citroena wylądowaliśmy w dość nieprzyjemnych okolicznościach dzień przed Wigilią, sholowani z trasy. Mimo nerwowych okoliczności i okresu przedświątecznego obsługa stanęła na wysokosci zadania proponując różne możliwości terminów naprawy i kontynuacji podróży; w końcu z racji niedługiego zamknięcia salonu pracownik podwiózł nas w inne miejsce, gdzie mieliśmy oczekiwać na alternatywny transport. Pracownicy utrzymywali stały kontakt telefoniczny jeśli chodzi o szczegóły naprawy, również proponując różne warianty i cierpliwie opisując ich zalety i wady. Wreszcie przy odbiorze samochodu otrzymałam dodatkowy rabat na wykonaną usługę ze względu na kolejną szczególną datę - Sylwester. Jest to tym bardziej ujmujące, że - czego pracownicy byli świadomi - raczej mało prawdopodobne (z racji odległości), żebym jeszcze kiedyś miała korzystać z ich usług.