Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu wczorajszym tj. 20.01.2010 w środę udałem się do punktu Plusa mieszczącego się w CH Manufaktura w Łodzi przy ulicy Karskiego. Zepsuł mi się telefon i poszedłem oddać go do naprawy, ponieważ jest na gwarancji. Za pierwszym razem, kiedy podszedłem do mPunktu, salon był zamknięty, na żaluzji była przyczepiona kartka, zaraz wracam. Udałem się do sklepu RTV, który mieścił się w pobliżu pooglądać sprzęt w czasie oczekiwania. Po wróceniu do mPunktu po około 20 minutach wszedłem do środka. Przede mną w kolejce stały 2 osoby. Czynne było tylko jedno stanowisko, przy którym obsługiwała Pani. W kolejce musiałem odczekać 20 minut, ponieważ pierwsza osoba przedłużała umowę, druga z Pań składała reklamację. Kiedy nadeszła moja kolej, Pani przywitała się ze mną, zapytała o powód wizyty, zaproponowała swoją pomoc. Ubrana była elegancko, posiadała przypięty identyfikator. Pani uzyskała ode mnie informacje dotyczące wadliwego telefonu, przyjęła reklamację, poinformowała, że skontaktuje się ze mną w przeciągu 2 tygodni, jak tylko telefon zostanie naprawiony. Pani szybko wprowadziła dane do systemu. Na koniec rozmowy pożegnała się ze mną. Wg mnie zbyt długi czas oczekiwania na obsługę, powinien być jeszcze jeden konsultant do pomocy.