Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Tak jak przewidywałam w poniedziałek otrzymałam odpowiedz na moje zapytanie dotyczące wyjaśnienia kwestii niepoprawnego funkcjonowania aplikacji po przez którą możemy składać zamówienia na podstawie oferty wysyłkowej. Z w/ w maila dowiaduję iż : Szanowna Pani Imię i nazwisko W imieniu Yves Rocher serdecznie dziękuję za kontakt oraz zainteresowanie ofertą naszej firmy. Bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi w celu złożenia zamówienia z tej oferty, bądź proszę o podanie w wiadomości zwrotnej treści zamówienia wraz z potwierdzeniem nazw, oznaczeń oraz cen produktów, wówczas zamówienie zostanie zarejestrowane na podstawie wiadomości e-mail. Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności i zapraszam do złożenia zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o ponowny kontakt na adres e-mail: bok@yves-rocher.com.pl lub pod numer telefonu 032 7 700 700 Życzymy miłego dnia D………N……….. Yves Rocher Polska sp. z o.o. ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa Nie jest to dla mnie w pełni satysfakcjonująca odpowiedź bo nie wyczerpuje tematu odnośnie poruszonego tematu, a mianowicie dla czego aplikacja nie działa i czy będzie działać w przyszłość. Plusem jest to iż umożliwiono mi złożenie zamówienia prostą drogą mailową na adres internetowy bok@yves-rocher.com.pl.Dobże myślę sobie skorzystam z tej propozycji. Wraz z wykazem produktów które zamawiam ponawiam pytanie dotyczące nie działającej strony za drugim razem i za drugim w tej sprawie mailem od Biura Obsługi Klienta Yves - Rocher dowiaduję się że : Szanowna Pani Imię i Nazwisko W imieniu Yves Rocher serdecznie dziękuję za kontakt oraz zainteresowanie ofertą naszej firmy. Uprzejmie informuję, iż zgodnie z przesłaną treścią zamówienia z oferty P….., zostało ono zarejestrowane w systemie. Zamówienie opiewa na kwotę ….. Pragnę również nadmienić, iż aktualnie strona internetowa jest modernizowana -trwa aktualizacja danych. Termin realizacji zamówienia wynosi 4 do 15 dni roboczych. W razie wątpliwości prosimy o ponowny kontakt na adres e-mail: bok@yves-rocher.com.pl lub pod numer telefonu 032 7 700 700 Życzymy miłego dnia D…………..N………. Yves Rocher Polska sp. z o.o. Konkluzja – plus za szybki kontakt oraz za wyjście z inicjatywą w celu zminimalizowania niedogodności związku z nie poprawnie działającą stroną. Kultura korespondencji i jej profesjonalny format też jest po stronie pozytywów. Minus za niedziałającą stronę i brak takiej informacji przed składaniem zamówienia i związku z tym zmarnowany czas. Niski poziom profesjonalizmu też zdecydowanie moją ocenę obniża. A jak się wkrótce okaże nie są to ostatnie niespodzianki jakie firma dla mnie szykuje…..