Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: VENEZIA
Treść opinii: Zachęcona wyprzedażą weszłam do salonu Venezia. W sklepie były dwie klientki obsługiwane przez (dwie) sprzedawczynie. Zaczęłam oglądać kozaki. Od razu jedna ze sprzedawczyń przeprosiła na chwilę "swoją" klientkę, podeszła do mnie i zapytała, czy może pomóc. Podziękowałam i kontynuowałam oglądanie obuwia. Wszystkie kozaki były dobrze "oznakowane" - widoczne były ceny przed i po obniżce oraz dostępne rozmiary. Zainteresowały mnie także półbuty. Gdy tylko się odwróciłam, sprzedająca podeszła do mnie, by mi doradzić i przynieść właściwy rozmiar. Wybrałam parę półbutów i parę kozaków. Kozaki nie pasowały - były za duże. Zapytałam o podobny fason w mniejszym rozmiarze, lecz takich nie było. Półbuty przymierzałam dłużej. Sprzedawczyni dodała, że ten sam model jest także w kolorze brązowym, zwróciła uwagę na korzystną cenę. Zastanawiałam się, czy buty nie są za wąskie - sprzedawczyni zapewniała, że na pewno trochę się "rozejdą", ale dla porównania przyniosła o rozmiar większe. W międzyczasie doradzała także innej klientce - proponowała zakup torebki pasującej do wybranych przez kupującą butów. Gdy się zdecydowałam, podeszłam do kasy i tam również zostałam sprawnie i życzliwie obsłużona.