Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Otrzymałam sms od mojego operatora Era, że mogę już teraz mogę zmienić warunki umowy (choć umowa kończy mi się dopiero w maju). Byłam bardzo zaskoczona. Postanowiłam zadzwonić na infolinię, żeby zapytać o szczegóły. Połączenie uzyskałam od razu, tonowo wybierałam kolejne opcję, tak żeby połączyć się z właściwym konsultantem. Bardzo nie lubię, gdy muszę wysłuchiwać informacji na początku połączenia, są to albo promocje bądź informację o fakturze. Nie można tego wyłączyć, a jeśli komuś się śpieszy to takie informacje powodują tylko rozdrażnienie. Zostałam połączona z konsultantem. Pani konsultantka przedstawiła się, powiedziała to tak szybko, że nie zdążyłam zapamiętać ani imienia ani nazwiska. Poinformowałam, w jakim celu dzwonię, dostałam wyczerpującą informację jakie są promocję, usługi dodatkowe i na jaki okres jest umowa. Umówiłam się z Panią na telefon po 2 godzinach- chciałam sama przeanalizować spokojnie ofertę, jest dostępna w Internecie. Czekałam na telefon i niestety nikt nie zadzwonił. Jest to o tyle denerwujące, że to Pani konsultantka zaproponowała, że do mnie zadzwoni. Po 3 godzinach postanowiłam zadzwonić jeszcze raz. Połączenie podobnie jak ostatnio uzyskałam natychmiastowo. Konsultantka zebrała wszystkie informacje i wyjaśniła, jakie są kolejne etapy podpisania aneksu. Miałam też dostać numer do firmy kurierskiej, żeby umówić się na konkretną godzinę odbioru przesyłki. Smsa z numerem oczywiście nie dostałam. Zadzwoniłam, więc na infolinię po raz trzeci. Dostałam telefon i numer paczki przewozowej. Nie tak dba się o klienta!