Opinia użytkownika: Agata_118
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: zła ogranizacja pracy, zrzucanie odpowiedzlanosci z jednego pracownika na drugiego. Zbytnia nerwowosc pracownikow w sytacjach stresowych, brak profesjonalizmu. Moja obserwacja dotyczyła bezposrednio sytuacji zwizanej ze mna. Zmieniała konto w banku a wiec zabrano mi karte i powiedziano ze w ciagu 10 dni przyjdzie nowa. Minal juz ponad miesiac a ja dalej nie amm karty. Okazalo sie, ze Pan ktory mnie obsugiwal , nie zamowil karty. Gdy chcialam na miejscu dowiedziec sie kto za to odpowiada zdenerwowana Pani przy okienku powiedziala, ze nie moze tego sprawdzic. Osobiscie jestem pracownikiem geoinformatyki, nie wydaje mi sie ze w systemi banku gdzie kazdy z pracownikow musi sie zalogowac, nie mozna sprawdzic kto podpisywal ze mna umowe. Nie podobala mi sie postawa kolejnego pracownika, ktory wykrzyczal mi ze mam isc po umowe do domu i tam bedzie podpis osoby ktora spisywala ze mna umowe. Mozna bylo to profesjonalnie zalatwic. Teraz z a kazdym razem jak potrzebuje oieniedzy musze biec prosto z pracy szybko do banku, zeby zdarzyc do kasy, gdzie obsluguje mnie ta sama niemila Pani.