Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Tym razem udałem się do sklepu EURO RTV AGD w Poznaniu (sklep przy giełdzie warzywnej) nie jako kupujący, ale jako pomoc parze znajomych zainteresowanych zakupem zmywarki. Pani sprzedająca na którą trafiliśmy była miła i kompetentna i w efekcie dobrze doradziła i sprzedała towar, ale już pozostały personel pozostawiał wiele do życzenia. Jako pierwszy naszą uwagę zwrócił sprzedawca przemieszczający telewizor LCD kopiąc go co krok w stronę miejsca gdzie miał go chyba rozpakować lub uzupełnić o jakieś ulotki. Mnóstwo było przy tym hałasu i nie wyglądało to zbyt profesjonalnie. Ale szczytem była obsługa Pani od zakupów na raty. Ponieważ zainteresowałem się sprzętem HI-FI nie uczestniczyłem przy całej rozmowie moich znajomych z tym sprzedawcą (pani D.) i dotarłem gdy wniosek został już złożony. Jakież było moje zdziwienie gdy znajomi powiedzieli mi, że nie biorą zakupów w 30 ratach, ale w 6, bo w tej pierwszej opcji jest wymagane ubezpieczenie. Jak to? przecież gdy ja kupowałem sprzęt 3 miesiące temu takie ubezpieczenie było dowolne. Na moje pytanie czy ubezpieczenie jest obowiązkowe Pani D. zupełnie zbywająco odpowiedziała, że to zależy od banku a tak w ogóle to wniosek już jest przetwarzany i koniec. Na moje kolejne pytania już nie była chętna odpowiadać i zmieniając temat wprowadzała dalej moich znajomych w błąd. Po kilku dniach pomagałem znajomym odebrać zmywarkę z tegoż sklepu i udało się już z inną pracownicą sklepu uzgodnić że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe i powinniśmy byli zostać o tym poinformowani. Takie same informacje widnieją na witrynie www sklepu. Podsumowując: zachowanie Pani D. w tym dniu było totalnie anty konsumenckie i wprowadziło moich znajomych w błąd, przez co nie mogli skorzystać z tańszej opcji kredytowania zakupu. Nie wiem czym było motywowane takie zachowanie. Z pozdrowieniami dla Pani D. i innych niezbyt przyjemnie nastawionych do klientów i widocznie zmęczonych pracowników Euro RT AGD w Poznaniu.