Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przyszedłem do Oddziału Polbanku w dwóch sprawach. Chcę odblokować konto internetowe i wypłacić gotówkę z konta. Jestem tu pierwszy raz i jestem mile zaskoczony. Od wejścia, przez cały czas pobytu w Oddziale, jestem jedynym klientem. W trakcie obsługi rozmawiam z uprzejmą i kompetentną panią Beatą. Załatwiamy odblokowanie, a po gotówkę podchodzę do osobnego stanowiska kasjerskiego. Jest to niedogodność obsługi w Polbanku, gdyż w nowocześnie zorientowanych bankach wypłatę gotówki załatwia się przy jednym stanowisku. Obsługujący kasjer jest bardzo uprzejmy. Reasumując obsługa pracowników w tym Oddziale jest na medal. Jednakże zastanawia mnie następująca obserwacja. Otóż w oddziale, za stanowiskiem kasjerskim, na szafce przy ścianie (na wys. ok. 1. metra), stoją w równiutkim szeregu segregatory z pięknie opisanymi grzbietami. Podaję, spisane wtrakcie obsługi kasjerskiej, nagłówki segregatorów: Kontrole, Teczki pracownicze, Plany sprzedażowe, Emisja kart, sejf, Gotówka placówki, Zasilenie placówki, Opinie o produktach i reklamacje, Aplikacje odrzucone, Rozliczenia placówki. Dotąd nie spotkałem w żadnym banku takiego "negliżu". Biorąc pod uwagę przepisy i procedury bankowe oraz urzędniczą wyobraźnię, tematyczne segregatory nie powinny być prezentowane publicznie.