Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Największa Ikea w Polsce okazała się największym rozczarowaniem. Co prawda mogło to wynikać z tego, że sklep odwiedziło mnóstwo ludzi i była dość nerwowa atmosfera, ale skoro miał to być największy sklep to liczyłam na większy komfort zakupowy a nie przepychanie się pomiędzy alejkami. Towar był dobrze wyeksponowany, bardzo podobało mi się to, że wszędzie były torby na zakupy i dyskretna ochrona. Jednak znam ofertę sklepu i wydała mi się dość skromna i uboga. Brakowało najnowszych produktów. Bardzo pomocne są skanery do sprawdzania ceny, jednak kilka z nich nie działało. Duże pozytywne wrażenie zrobiła ogromna samoobsługowa sala na piętrze, gdzie oferowano szwedzkie smakołyki. Natomiast obsługa przy kasie niemile mnie zaskoczyła: najpierw kasjerki bardzo długo zmieniały się przekazując sobie wszelkie dokumenty itp, mogły np. zaprosić do kolejnej kasy, poza tym nowa kasjerka była dość mało skoncentrowana, poprosiłam o podawanie cen produktów przed wbiciem na kasę, jednak co rusz zapominała o tym, a produktów nie było zbyt dużo. Brak uśmiechu, profesjonalizmu i dobrej woli.