Opinia użytkownika: Łukasz_444
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiąc pewnego dnia zakupy w Tesco w Brzozowie spotkałem sie z problemem, a mianowicie pytajac o produkt (była to perfuma czy dezodorant Adidas) pracownik odpowiedzial "Niestety nie mam czasu". Chodziło o to ze produkt byl sprzedawany jako dobry nowy a tym czasem na półkach byly dezodoranty używane tzn rozpakowane i po analizie stwierdziłem ze nie mam sensu kupowac czegos niekompletnego (dezodorantu było mniej niż pół). Czy w takiej sytuacji klient powinien poprosic o nowy, dobry towar z magazynu??? W późniejszym czasie stojac przy kasie kolejka sięgała "ZENITU". Było w niej około kilkunastu osób i tylko otwarta jedna kasa. Po dłuższym oczekawaniu klientów zaczął sie robić szum i zamieszanie, wtedy to własnie kasjerka z "wielka łaską" uzyla dzwonka po kilku minutach dopiero została otworzona druga kasa. Dużo by można było pisać na ten temat... Pozdrawiam