Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Gdy chciałam kupić książkę lub płytę pierwszą firmą która przychodziła mi na myśl był „Merlin”- księgarnia internetowa o rozbudowanym asortymencie o dział zabawek, elektroniki, kosmetyków itp. której klientką jestem od kilku lat. To na tej stronie postanawiam sprawdzić czy jest w ofercie książka z dołączonym fletem. Po pewnych kłopotach udaje mi się znaleźć poszukiwaną pozycję. Czas dostawy podany przy produkcje 5-3 dni. Decyduję się na zmówienie książki, pomimo informacji która bardzo mi nie pasuje a mianowicie, że to zamówienie nie zostanie zrealizowane przed świętami. Na adres e-mailowy dostaję potwierdzenie wpłynięcia zamówienia. Mam jeszcze chwilę czasu, postanawiam więc jeszcze przeszukać internet w myśl zasady iż może się mi uda znaleźć sklep który zrealizuje moje zamówienie przed świętami. I rzeczywiście udaje mi się taki znaleźć (www.bonito.pl). Ponieważ nie mogę znaleźć zakładki jak skasować zamówienie w Merlinie, a potem zapominam wysłać e-maila z prośbą o jego anulację.23.12.2009 dostaję ponownie na swój adres e-mailowy informację od Merlin.pl, iż moje zamówienie zostało zrealizowane. Na tej podstawie nasuwa mi się wniosek o pewnym asekuranctwie firmy, która nie bierze najprawdopodobniej pod uwagę przy podawaniu czasu dostawy, odbioru osobistego. Powinnam się cieszyć iż zamówienie zostało szybko zrealizowane , ale przez nie precyzyjny czas dostawy zrezygnowałam z niego na korzyść zakupów w księgarni Bonito, która zamówieni zobowiązywała się dostarczyć przed świętami i faktycznie zamówienie to było do odbioru w podanym terminie.